Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Noua tendință în turismul din Italia: „Rezerv direct pe site-ul hotelului”
WhatsApp
O tendință asociată pandemiei se constată în turism.

Hotelurile din Italia, mai ales cele cu pretenții, sunt tot mai interesate să-și vândă direct camerele, ocolind site-urile de profil ori agențiile turistice.

Ca să-și recupereze clienții speriați de boală, hotelierii îi ispitesc cu tarife bune, flexibilitate și răsfăț personalizat.

Ca toate marile oraşe ale lumii, şi Roma duce dorul turiştilor. În prima jumătate a anului, Italia a avut o scădere cu 81% a numărului de turişti, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Pentru ca sezonul să nu fie complet irosit, hotelurile întind covorul roşu, oferă reduceri şi condiţii premium oaspeţilor, în cadrul unei campanii botezate: „Rezerv direct pe site-ul hotelului”.

 

20% dintre hotelurile Cetăţii Eterne s-au alăturat campaniei

 

„Ne ajută foarte mult faptul că potențialii clienți iau legătura direct cu noi, nu doar că fac rezervarea direct la noi, dar ne și cer informații despre ce reguli sunt acum în Roma, ce muzee s-au redeschis”, spune Matteo Moretti, manager general de hotel, potrivit Știrile PRO TV.

Andrea Delfini, CEO la o agenție de marketing: „Inițiativa “Rezerv direct pe site-ul hotelului” a apărut în contextul în care oricum rezervările online erau în creștere, probabil pentru că turiștii vor să fie siguri că au comunicare directă cu proprietarul hotelului”.

Cina de bun venit, tratamente spa sau valet la dispoziţia oaspeţilor sunt câteva dintre serviciile oferite bonus.

Deja 20% dintre hotelurile Cetăţii Eterne s-au alăturat campaniei, inclusiv Palazzo Manfredi, ce oferă o privelişte unică asupra Colloseumului. Restaurantul cu stele Michelin şi vedere panoramică constituie un atu pentru acest hotel de lux.

Palazzo Scanderbeg, un palat din secolul al 15-lea, cu 11 apartamente de lux, situat lângă Fontana di Trevi, îi atrage pe turişti cu parcare gratuită în inima Romei.

 

Experţii preconizează o pierdere de 165 de milioane de nopţi de cazare

 

„În pofida lipsei complete a turiștilor americani, dar și a celor din țări non-europene, italienii și vecinii noștri europeni “digitalizați” au fost receptivi, nu cât să ocupe toate camerele, ci camerele vândute direct de hoteluri”, spune Andrea Delfini.

De la la lansarea acestui proiect, numărul clienţilor care contactează direct hotelurile este comparabil cu cel de anul trecut. Vizitatorii fac în medie o economie de 15% din costuri.

Chiar şi aşa, experţii preconizează o pierdere de 165 de milioane de nopţi de cazare şi încasări ratate de 67 de miliarde de euro, doar pentru Italia. Potrivit responsabililor din Peninsula, turismul nu va reveni la normal înainte de 2023.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel